ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ των ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ, ασφαλώς δεν είναι μόνον ένα σύνολο ευμνημόνευτων κανόνων και τεχνασμάτων, ούτε, και μπορεί να διδαχθεί σε μορφή ΛΑΚΩΝΙΚΗ- όπως είναι τα αποφθέγματα των 7 ΣΟΦΩΝ της ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ- απεναντίας απαιτεί ΓΟΝΙΜΟ και επαναλαμβανόμενο ΔΙΑΛΟΓΟ, και δέχεται την ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ-εξ ου και η ανάγκη της καθιέρωσης της «ΑΠΑΓΩΓΗΣ εις ΑΤΟΠΟΝ»,ως έμμεσης ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΥ, που βγάζει τον ΜΕΛΕΤΗΤΗ πολλές φορές απο το διαφαινόμενο αδιέξοδο…Τέλος η πειστική ΕΦΑΡΜΟΓΗ-
όταν μάλιστα συνοδεύεται και από ΕΙΚΟΝΑ- είναι εκείνη που την τοποθετεί στην ΣΚΕΨΗ και στην ΚΑΡΔΙΑ του ΣΠΟΥΔΑΣΤΗ!

Και, αναμφίβολα ως ΕΠΙΣΤΗΜΗ των ΑΡΙΘΜΩΝ, οι οποίοι διέπουν όλους τους ΝΟΜΟΥΣ της ΦΥΣΗΣ και επιτυγχάνεται έτσι η ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ του ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ, απαιτεί τη μέγιστη ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ και ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ και ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, για την κατανόηση της και την ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ της, γι ́αυτό και ειναι ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ και προσομοιάζει με την ΠΟΙΗΣΗ, σύμφωνα με τη ΓΝΩΜΗ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *